Arkadaşlar Merhaba👋
bi konuda beni aydınlatır mısınız🧐 ilk gebeliğim ve heyecanlıyım doppler yaptırmam gerekiyor zeynep kamil hastanesinden randevu aldım orda yaptıran arkadaşlar varsa nasıldı memnun kaldılar mı bilgi rica ediyorum. Bağzıları özelde yaptır diyorlar devlette ilgilenmiyorlar bile diyorlar doğrumu diyorlar bilmiyorummm😔