Meraklianne_1 Banada 3 yıl önce aynı durum oldu. Bebek bünyem yendiğini ve gekisemedigini söylediler bende kürtaj olmak zorun da kaldım
Canselselcan Merhaba 10 haftalik hamileydim dun doktora gittim ve kalb atisinin olmadığını söyledi. Pazartesi gunu kürtaj olacak.benim hiçbir sikintim yok hala ne agri ne kanama .gerçek değilmiş gibi geliyor ama 3 doktor kontrol etti .
ozgei Canselselcan bebege genetik inceleme mutlaka yaptırın canım ben ilkinde yaptırmadım hiç gerek yok dediler pişmanım. Ikinci kere aynı seyi yaşadım. Pihtilasma ve kromozom testlerini de kendinze yaptırın bence
Sldynr minyonanne doktor bana küçük Bi gebelik sıkıntı olmaz ama 3 ay beklesek daha iyi dedi zaten 40 gün kanamam durmadı benim canım 3 ay bekledik biz sonra tekrardan kısmet oldu çok şükür
Ruzgarperisi Rumeysa123 evet bende aynısı olmusdu Mart ayında 10 haftayken. Bebek 6 haftada gelişimini durdurmuş kese devam etmiş. Şimdi yine hamileyim korkuyorum aynı şey olucak diye☹️