Busra45 Hanımlar kaç gün sonra duşa girdiniz hemşire 3 gün girme dedi ama malum yaz günü çok sıcak insan terliyor salı günü vurulmuştum bugün perşembe duşa girsem sıkıntı çıkar mı ki ilk dozda 3 gün girmemiştim bu 2.doz
Dilara60 Busra45 bana hiç bir şey demedi 2. Dozu oldum dün bende birazdan girmeyi düşünüyordum 🤷🏻♀️ Arada kaldım şuan
Busratm Busra45 Ben aşıdan sonra eve gelir gelmez girdim. Virüsten dolayı dışarı her çıktığımda illa banyoya girerim. Ebeye de sordum girebilirsin bir sorun olmaz dedi. Sorun olmadı da. Her ikisinde de 1 saat bile dolmadan duşumu aldım.
Busra45 Mariiin1 bilmem kuzum öyle dedi bana hatte temas ettirmeden girsem olur mu dedim sen girme 3 gün dedi
Mariiin1 Busra45 canım saglık ocagındamı yaptırdın. Ben saglık ocagında yaptırdım. Vuruldugu gun girmedim. Ertesi gun dusa girdim hiçbişi olmadı. İnternete yaz bi belki cıkar.
AyseeeeAa Aşı olduktan sonra hemen girdim 2 dozda da. Malum virus var hastane sağlık ocagi vs yerlere gidip geldikten sonra kesinlikle dus alirim. Hiçbirşey de olmadi ama siz hemsirenize sorun yine de .
Duduars Busra45 canim ben vuruldugum gün girdim cok sıcak suyla olmayinca sknti olmuyo hemsire bana sıcak su daha cok agritabilir dedi bnde gelince ılık suyla yıkandım agri kızarıklık hic bise yaşamadım şukur
brcaky İki dozdadq aşıdan 1 saat sonra girdim acı, ağrı, enfeksiyon olmadı. Hemşire bunlar ateş yapcak aşılar değil duşa girebilirsin demişti
Gunsss Busra45 ben eve gelince yıkandım hiç sıkıntı yaşamadım. Hatta nette araştırdığımdada söylenenin aksine rahatlatacağını söylüyor. Bende rahatladım ağrım sızım olmadı.
Snglklc Busra45 1. Dozu oldum ve hemşire duş alabilirsin dedi eve gelince direk banyoya girdim hiç bir yan etkiside olmadı