Kizlar beninde dogum yaptim cok uskur darisi bekleyen isteyen herkese pazartesi 15.06.2020 de ablamla cocuklari parka goturelim dedik benim 4 yasinda bir oglum daha var butun gun oynasilaf cocuklar bende hic bir belirti yok dogum icin 38+4 olmustum sonra biraz bize oturmaya geldiler saat 4 benim biraz kasilmalarim basladi hafif hafif ama aralada oldugu icin onemsemedim saat gectikce siddetleniyordu 5 6 7 siddeti artiyordu kasilma ama sanci yine fazla yoktu ilk oglumda o kadar cok sanci cektigim icin bunun yalanci sanci oldugunu dusundumn😅sonra esim geldi isten benim sancilarim biraz daha fazlalasmisti hemen dusa girdim kuranimi okudum o arada abdesti mi aldim saat 9 da hastaneye geldim tabi her sanci giderek fazlalasiyordu ama ben panik yapmadan derin nefes alarak kendimi rahatlatiyordum hastanede ebe bir bakti 6 cm acilma bé sok tabiki hic beklemiyofdum hemen doguma aldilar epudural istiyordum anestezi dr gelene kadar baya sanci cektim ama her sancida bagirmadan ebenin desigini yapiyordum derin nefes ve ikinma ver epudural hazirlanana kadar ebem bir bakti 8cm olmus gec kaldik dedi ve dogumum basladi sakin kalip ikinma veriyordum alt tarafima saat 22h15 te melegim dogmustu dikkissiz ve nereseyse ilk ogluma gore sancisiz 🙈hastaneye gelmem le dogumum 1 1 bucuk saat surdu cunku sancilarin cogunu evde cektim Allah im oyle kolay oyle guzel yol verdiki cok kolay oldu keske butun dogumlar bu kadar kolay gecse 😅🙏simdi 4. Cu gunumuz hastanedeyiz hala fransada hemen cikartmiyorlar yarin cikacam insallah ben cok iyiyim dikisim falan olmadi ilk gunler sancilarim vardi ilac veriyorlar melegim prensesim de biraz sarilik cikti ama gececk insallah kardesini goremedi bile 😕cunku herkese yasak sadece esim geliyor oda oglumuza baktigi icin 1 saat kalip gidiyor hemen neyse buna sukur yarin insallah cikacam varsa sorûuz alirim kizlar