Sevgili anneler benim kafamı karıştıran birşey var. Çalışabilir veya çalışamaz raporunu 32+0 da mı almamız gerekiyor yoksa 31+0 da mı ? Çünkü 31+0 için de 32. Hafta diyenler var. Bebeğim şuan 29 hafta 3 günlük yani 30. Haftanın içinde. Ben 2 hafta sonra mı rapor almalıyım 3 hafta sonra mı kafam karıştı 🤔