Selam kızlar, yaklaşık 1 bucuk yıldır çocuk istiyoruz (6 yıldır evliyim) ama maalesef olmuyor 😔 önce 7 haftalıkken düşük yaptım (kasım) sonra ard arda 2 kimyasal gebelik yaşadım (mayıs, haziran). Yakın zamanda doktora gideceğim kontrole ama önce sizinle biraz dertleşmek istedim. Hiç böyle bir geçmişi olan var mı? neden olur? ne yapılır? ne yapılması gerekir? böyle olup sonra sağlıklı hamile kalan var mı bi umut olur bana 😔
Bildiğim hiç bir sağlık sorunum yok aslında en son 7-8 ay önce 1 cm lik miyomum var denmişti ama 2 doktor almayalım gerek yok, 1 doktor alalım demişti. Ben de aldırmamıştım.