Evet bende doğum yaptım sonunda, 8 günlük olduk bile 😊 biliyorum ki hamile annelerin en çok istediği şey pozitif şeyler duymak okumak en azından benim için öyleydi hamileliğim boyunca buradaki çoğu doğum hikayesini okumuşumdur. 10 haziran gecesi başladı hikayem, 40 haftaya girmek üzereydim doktor 11’ine gün vermişti zaten o gece doğumu tetiklemesi için ilişkiye girdim daha sonra sabaha karşı karın ağrım başladı sabah ishal olmuş bir şekilde kalktım fazla uyuyamadım zaten iki defa duş aldım gece. Sabah 10 civarı oldu annem yanımdydı ona söyledim karnım ağrıyor diye sancı olabilir dedi. Daha sonra saat 12 de sancı olduğunu kesin anladım ve doktorumu aradım sancılar 3 dakikada bir geliyor ve bir dakika sürüyordu hep doktorum iyi hissediyorsam evde kalmamı suyun gelirse hastaneye gitmemi söyledi yoksa aynı sancıyı hastanede yarına kadar da çekebileceğimi söyledi ben de evde çekmek istedim ve bekledim. Saat 3 e doğru nişanım hafif geldi biraz daha bekledim 5 e doğru baya nişanım geldi sancılar da şiddetini artırdı artık her sancı geldiğinde çömelip kalktım üçer defa çok rahatlattı beni. Doktoru yeniden aradım aynı şeyleri söyledi yatış yaparsam ona haber vereceklerini de söyledi ve artık hastaneye gitmeye karar verdim eşimi çağırdım 6 buçuk civarı hastanedeydik annemle beraber. Ebe koz geldi çok tatlıydı nst taktı açıklığa baktı aaa dedi açıklık tam bu arada doktorla yazışıyor birde 7 ye on vardı sanırım daha sonra bikaç defa daha kontrole geldi suyum geldi ve ıkınma hissi gelmeye başladı iki defa ıkınabiliyor muyum diye bakmak için alıştırma yaptırdı. Doktor geldi ve eğer sen de yardımcı olup güzel ıkınırsan doğuma alalım dedi ben de yapabileceğimi söyledim ve doğum haneye gittik iki ebe bir de doktorum vardı sancı geldikçe nefes almadan ıkındım ebeler yardımcı olmak için biraz bastırdılar ve 19:22 de kızım dünyaya geldi çok şükür. Dış kesim var Birde içerde az bişey var doktorum dikişin az olduğunu söyledi. Tavsiyem sancılarınız geldikçe hafifleten duaları ve ayetleri okumanız inşirah suresi özellikle 😊 hepinizin çok güzel doğumları olur İnşAllah.