Ayse_3 Kızlar ben bu gün 38+5 oldum kontrolum vardı aksamdan belime agrı giriyordu şiddetli degildi doktor alttan muayene etti normal dedi nst sancı cıkmadı ama bel agrım gelip gidiyo eve geldim bir duş aldım peçeteye kan geldi sizce ne oluyo
Ayse_3 NisaMomy ikinci hamileligin olmasına ramen ilk miş gibi beyin eror verdi nişan olabilir cok gelmedi peçete ile silince ilk kırmızı geldi şimdi ara ara sarımsı geliyo
Polat2706 Canım bence tekrar doktorunu ara kan durumunu söyle biz Burda ne desek boş. Çok geçmiş olsun
NisaMomy Ayse_3 nişan olabilir canım benimde öyle geldi hastanede muayeneden sonra önce kırmızı sora sarımsı akıntı
NisaMomy Ayse_3 72 saat içinde normalde doğum diyor doktorlar ama bir hafta bekleyende var. Benim zaten 40+2 de doğum için yatışım yapılmıştı çatı muayenesini ilk ozaman oldum ondan sonra nişanım geldi hastanede. Fitil yerleştirdiler ben öyle doğurdum ama benimki planlıydı☺️