Asiyeozgur Arkadaşlar merhaba 39 kiloyla hamile kaldım 15 haftada sadece 2 kilo aldım bebeğim gayet sağlıklı ama kilo alamadığım için çok kafaya takıyorum var mı benim gibi olan
aezgi Asiyeozgur canım zaten cok zayıfmışsın genetiğin öyle demekki daha erken birde kilo alman icin bende daha 11 haftalığım aman burda okuduğum kadarıyla 20. Haftadan sonra falan alınıyo
aezgi Asiyeozgur canım benim en yakın arkadasım ic karnı geniş ve cok inceydi doğumdan cıktı 50 kiloydu yani bu genetikle alakalı bence bebeğide gayet sağlıklıydı senin demekki genetiğin zayıf ondan cok almazsın belkide bebeğimde sağlıklı demişsin ☺️ Sorun yok demekki
Asiyeozgur Ecenklv benim çok şükür bulantim olmadi hiç yavaş yavaş iştahımda artıyo sende nasıl bulantı durumu
Fatma_ali_38 20.haftadan sonra kilo alırsınız.Kilo alımı için 15.hafta çok erken.Ben 24.haftama giricem 2kilo aldım.
Dilan-acr 15 haftalıkken 500 gram almıştım 17 haftada resmen 10. Kilo aldım 🤣 29 haftalığız 12 kilo aldım 51 kilo ile başlamıştık 🙂 ama sen almamaya dikkat et ekmek tüketme 😁 biz sabahları 1 ekmek yiyoruz sanki faydası var gibi 😬