Cemrenur Ozbek42 haklısın bende gebelikten önce tedavi icin gidiyordum kist oluşmuştu onun için soracağım ozel hiçbirşeyi soramamıştım ama özelde alıyorlar malesef 😬
Imfromlastnight Bende hoşlanmıyorum odanın kalabalık olmasından. Eşim girdiğimizde telefona kameraya alıyor:) aileler ordan bakıyor. Siz de öyle yapın. Onun annesi gelse benim anneme haksızlık. Herkese eşit böyle:)