Merhaba kizlar. 23. Haftamda kadar iki kutu stria ex kullandik belli belirsiz bir iki catlagim oldu. Ben de herkes öneriyor diye lierac kullanmaya başladım. Ama karnım iki hafta içinde aşırı çatladı. Böyle olan var mi yoksa benim krem bayat falan cikmis olabilir mi neden böyle oldu ki