Ben 3 ay önce mi ne olması lazım oraya gittim muayene normalde özele gidiyorum orda da kaydım olsun diye gideyim dedim Gitmez olaydım doktor başladı senin bebeğin engelli belinde delik var bilmem ne bizim cihazlar eski o yüzden fazla bakamıyorum seni başka hastaneye yönlendireyim dedi bende yok istemem kendi doktoruma gidicem dedim ve kendi doktoruma gittiğimde doktorum turp gibi bebeğin var gayette sağlıklı dedi. Böyle bişey geldi benim başıma orda ve daha da gitmedim tabi sizin kararınız herkesin başına gelicek diye bişey yok 😇