Byza33
bende mersin Medicalpark a gidiyorum nihal hocaya ama bu ücret konusunda kafam karışık özelde her şeye para isteniyor sırf nihal hoca için devlete gitmiyorum şeker yüklemesi ve iğne için ayrı ayrı olarak ne kadar bi ücret ödediniz acaba herkes yatıştan kan grubu belgesinden bahsediyor sizde öyle bi zorunluluk olmadı sanırım yanıtlarsanız çok sevinirim çünkü bu ay beni muayene Şeker yüklemesi ve iğne baya zorlayacak 1 ayda 4 kere muayene olucam 2si ücretli