Nasıl gidiyor kızlar sanırım yalancı sancı denen durum bende de olmaya başladı doktorum magnezyumu sabah akşam tüket dedi. Hazırlıklarım bitti sayılır ama hastane çantası temizleme ütüleme daha başlamadım bile . Ev temizliği yapacağız hiç Halim yok çorabımı bile giyemiyorum nasıl yapacağız bilmiyorum iyi bir yardımcı bulmak da zor . İzne ayrılmadım haftaya ayrılacağım çalışmak çok zor geliyor allah affetsin eve gidip uyuyorum yemeği ancak yapabiliyorum hepimiz hayırlısıyla kucağımıza alalım inşalah 🙏🙏💕💕