Ceylancicekverdi Kızlar hamile kaldıktan sonraaa günde 10-15 kez hapşuruyorum nette mukozlar genişler filan diyor benim gibi olan varmı bebeğime bişey olcak diye korkuyorum ya🤧
SelinKutluErdoan Ceylancicekverdi ben hapşırınca kasığıma inanılmaz bir ağrı giriyor. Her hapşırdığımda cenin pozisyonunu almak zorundayım yoksa ağrı tüm gün sürüyor valla...
Yagmurcal Ceylancicekverdi canim benimde ilk aylarda yoktu ama su an 34 haftam bitti iki aydir kendimi grip saniyorum ama megersem degilmis gebelikte burun tikanikligi olabiliyormus gercekten bende cok zorlaniyorm ama az kaldi bebegim icin sabrediyorum
NeslihanBacakayl Ceylancicekverdi valla hamileliğimin ilk 20 haftası hapsırmaktan öldüm artık iş yerindekilere çok yaşa demeyin diyordum şimdi hapşırmıyorum ama burnum hep tıkalı ve burnunun içi yara hep kan geliyo acıyo da 😞😞😞😞
Burcinsahin3 Ceylancicekverdi of bilmez miyim bazı hamileler cok hapşırırmış bende aynı o kadar çöktü ki önceleri kibarca hapşıran ben afedersin erkek gibi hapşırıyordum ama zamanla geçti ilk zamanlar da oluyordu. Burnun kanar oda normalmiş
Ceylancicekverdi Demekki bu sorun sadece bende değilmiş ya bende hapşurunca hep ağrı giriyor kasığıma 🤧
aslicerkan Endiselenme bende cok hapsuruyordum ki hala hapşırıyorum doktoruma sordum hic bir sey olmaz icin rahat etsin demisti 😊
FuatTataroglu bende benm bi anormalligim var saniyodum bende hapsuruyorum ve her hapsurdugumda kasiklarma agri griyo bebege bosey olcak diye cok korkuyorum
FuatTataroglu SelinKutluErdoan otururken mi alicaz pozisyonu benm gebeligim daha cok yenide siiznde oylemi
SelinKutluErdoan FuatTataroglu 15. Haftadayım ben otururken öne doğru eğilmen yeter ayaktaykende aynı şekilde
Ozgeanne Ben de hapsuruyorum ama alerji den dolayi burun tıkanıklığı ve kaşıntısi beni benden alıyor grip gibi dolaşmaktan ve hapsurmaktan yoruluyorum desem yeridir. Doktor önerisi ile alerset alerji ilacı alıyorum çok zorda kalınca 😢
Ceydazgl Ozgeanne bendede alerji var,artık kan geliyor burnumdan😢 mide bulantısı zaten perişan etti, ben hiç alerji hapı içmedim ama senin kullandığını duyunca doktoruma sorayım diye düşündüm teşekkürler 🙂
Ozgeanne Ceydazgl sor canım çünkü burun kaşıntısı başa bela bir şey gerçekten inşallah sende de sakinca görmez kullanabilirsin