Bugün bebegimin ense kalınlığı 6.2 çıktı diğer organlarında hiçbir sorun görülmedi ama karnimdan sıvı alınması gerektiğini söylüyor doktorum binde bir düşük riski oluyormuş. Eşimde bende istemiyoruz saglikliysa ve bizim yüzümüzden zarar gelirse mahvolurum. Başına böyle birşey gelen var mi ?