ozge88 Benimde ağrılarım ve fazla kilo alıyorum doktor şeker testi yapıldı mı diye sordu evet değerlerim iyi çıkmıştı dedim kendisi de baktı evet değerlerin iyi dedi. Başka da bişey demedi (Perinatoloji) bu bölümden randevu al dedi pazartesine randevum var bakalım orda ne diyecekler