Kızlar merhaba şimdi doktordan geldim 🤦🏻♀️ 17 haftadayım geçen hafta muayenem vardı %90 kız dedi bu hafta tekrar gittim ve erkek dedi kafam çok karıştı ailem arkdaşlarım herkes haber bekliyo sizce söylemelimiyim ya detaylı ultrosonda değişirse diye endişem var