Kızlar yok öyle bişey ben zaten sevdiğim için en başından beri hem gevreğini hem tozunu kullandım kilosu haftasında gidiyo, kilo aldırmak istiyosanız protein ağırlıklı beslenin, meyve tüketin, tahin-pekmez yiyin. Ama dikkat edin fazla et idrarda proteine, fazla tatlı insüline yol açar bunlarda erken doğum demek. Bebeklerin doğacağı kilo anne rahmine düştüğünde belli oluyor genetik kodla alakalı dolayısıyla boşuna kendinize zararlı gıda yüklemeyin