Çok güzel bi hastane bende ilk randevumu geçen hafta gittim 35 haftamda doğumu orda yapmak için geçiş yaptım kocaman tertemiz otel gibi hastane starbaks var içerde şok oldum görünce 😂CarrefourSA marketde var daha kim bilir neler neler var.bence bi randevu al git sonra zaten hep oraya alırsın 🤩