Merhaba Anneler 😍19+2 deyiz.Son iki gündür gögsümün altı batıyor sıkışıyor gibi oluyor doktora gittim herşey normal ama sandalyede koltukta oturamıyorum.Karnım batıyor.Kaburga kemiklerim batıyor.Herkes mi yaşıyor bunu? Gece yatarken de sağ sol dönüyorum yine aynı batma hissi, ne zaman gecer bilen var mı✋🏼🙏🏻