bebegimmm16 Kızlar adeti bekliyorum testler için kafamı karıştıran bi soru var, diyelim hormonlarda sıkıntı oldu tedavi için doğum kontrol hapı mı veriyolar sadece yada gebe kalmak isteyene farklı tedavi mi uygulanıyor ?
Beyzasiriinnn Hormonlarında bi bozukluk varsa ona göre tedavi illa Doğum kontrol hapı şart değil.Benim hormonlarımda bi sıkıntı yoktu ama erken doğum yaptıktan sonra 10 günde bi adet olduğum için Doğum kontrol hapı vermişti adetlerim düzene girdi 2-3 ay içinde hamşle kaldım. Rabbim sağlık sıhhatle en kısa zamanda isteyen herkese versin inşAllah ❤️
bebegimmm16 Beyzasiriinnn kuzum bende doğum kontrol verir diye korkuyorum umarım başka türlü tedavi eder bir an önce hamile kalırım bende
Beyzasiriinnn bebegimmm16 bende kullanmak istemedim ama adetlerim düzene girsin diye mecburdum 2 buçuk senelik evliyim 18 haftalık tek yumurta ikizi kızlarıma erken doğumla kaybettikten sonra ki 2. Geneliğimi yaşıyorum inşAllah Rabbim isteyen herkese sağlıkla nasşp eder, kucağımıza Almayıda ❤️
bebegimmm16 Beyzasiriinnn başın sağolsun canım benimde 9 haftalık bi kaybım birde kimyasal düşüğüm var 😢inşallah bu gebeliğinde sağlıkla alırsın kucağına meleğini. hapı bırakır bırakmaz mı hamile kaldın kuzum?
Beyzasiriinnn bebegimmm16 2 kere adet gördüm 3. Görmedim ama kafandan atınca oluyo kuzum biliyorum çok zor ama aklından çıkarman lazım