Lfsfn aaa öyle mi😯 ben geçen hafta çarşamba gittiğimde 1 cm açıklığım vardı.
bu çarşamba yine gittim. Sancım çıkıyor nstde. Yatış verecekti geçen hafta istemedim. Bu çarşambada yine sancı görününce cuma yine gel dedi. Yarın gideceğim bakalım. Ama koronadan dolayı ne yürüyüş yaptım ne de egzersiz squat falan. Hiçbir şey yapmadım. Doğumumu etkiler mi acaba ya da açılma hızını falan 🥺