Kızlar 33 haftaligim tansiyonum var ilaç kullanmazsam yükseliyor.. kontrol halindeyim sürekli. 6 saatte bir alfamet adında tansiyon ilacı kullanıyorum. Tansiyon olup da normal doğum yapan var mı acaba . . Ben normal doğum istiyorum ama genelde tansiyon hastaları sezeryan oluyormuş .