nidarcn Tok karnıma bile asla şekerli su içemem yada şekerli bi içecek aç karnıma içersem kesin kusarım kendimi biliyorum şeker yüklemesi yaptırmam gerekmi sırf bu yüzden yaptırmak istemiyorum çünkü karnıma asla içemem kararsız kaldım sizce ne yapmalıyım
feamtrmea nidarcn aynı dediğiniz gibi oldu ilk gebeliğimde bende aç karnına içtim şekerli suyu ve afedersiniz üstüme kustum direk kendimi biliyorum bu ikinci gebeliğim yaptırmayı düşünmüyorum açıkcası 🤷🏻♀️
firuzeelmi Bende de biraz farklı oldu doktor asla şekerlieyler yeme dedi meyve suyu yasak yeşil elmadan başqa her şey yasak çoçuk hızlı büyüyor dedi şeker yersen çoçuk doğulduğu zaman 4 kilo olacak dedi şekeri şimdi kısıtlı kullanıyorum ama yemekde isdiyorum 😃
firuzeelmi @nidarcn hiç bir şey kan tahlileri yapdırdık şekerim baya fazla çıkdı o yüzden şekerli hiç bir şey yiyemiyorum😢ama canım da cekiyor 😀
feamtrmea nidarcn yok tekrar sağlık ocağına gidip yaptırmıştım ilk kanı verdim şekerli suyu aldım geldim evde içtim direk yattım yarım saat sonra bidaha sağlık ocağına gittim kan vermeye zorlada olsa yaptırmıştım🤦🏻♀️
Theaydins Kan değerlerine gire karar veriliyor zaten şeker yüklemesi yapılıp yapılmayacağına. Benim doktorum gerek duymadı belki sizinki de öyle olur.
nidarcn Theaydins ilk aç karnıma kan vericem sonramı gerek görürlürse yapıcaklar yada normal acile gidip kan değerlerine baktırabilirmiyim bilgilendirirmisiniz
Theaydins nidarcn aile hekimliğinde açlık tokluk kan şekerine baktiricam diyin orda yapıyorlar ama ikisini aynı gün yapmıyorlar bigun aç gidip kan verin ertesi gün kahvaltı yapıp 1 saat sonra kan verin çıkan sonuca göre doktor karar verir şeker yüklemesi yapılıp yapılmayacağına