Kızlar ben 18+4 oldum dün ile bugün adet sancım oluyor ara ara 3 5 saniye sürüyor aslında ağrı sancılar normal ama ben düşük yaparken adet sancısı ile başladı her sancıda korkuyorum 2 kaybım var( 1. kayıp da sancı yoktu kalbi durdu aldılar 2 de sancı ve kanama ile düştü) sulandırıcı iğne kullanıyorum 10 gün falan var kontrole huzursuz oldum 😟