Kızlar 6 haftalık hamileyim dün doktor folik asit verdi folbiol 2 kere iç dedi gibi hatırlıyorum yani ayak üstü söylediği için başkasına mı o şekilde söyledi yoksa bana mı tam anlayamadım. Ama eczane de üzerine günde 1 kere yazmışlar. Siz nasıl kullandınız benim haftalarımda yardımcı olur musunuz