9 haftalık hamileyim ve günlerdir mide bulantım vardı. Hiç kusmadım ama bulantılarım öyle yoğunduki sabahları çubuk kraker yemeden yataktan kalkamıyordum. Sabah bulantısı dün akşam bulantısı olmaya başladı ve bu sefer çok daha yoğunlaştı. Doktorum Prilam Dr önermişti fakat evdeyim diye idare etmeye, içmemeye çalışıyordum. Dün akşam dayanamayarak doktorumun önerdiği şekilde içtim ve bu sabah bulantısız uyandım. Bulantı sıkıntısı çeken, ilacı benim gibi alıp içip içmemekte tereddüt eden annelerin bilgisine..☺️