36 +2 yim bugün doktor değişikliği ile başka hastanede ilk muayenem vardı.diğer doktorum 38 de yaparım demişti bende kafamda kendimi ona göre hazırlamıştım.neyse bu doktor bebeğimi muayene etti tam kalkıyordum gelmişken çatı muayenenide yapayım dedi😂nasıl yani ben hazır değilim dedim ,valla ben çok hazırım hadi soyun geliyorum dedi😂parmağına jöle gibi bir şey sıktı sen rahat ol yeter dedi ve 2 sn faln sürdü heralde ,ben başlamadı sandım sadece parmağını soktuğunu hissettim .bitti mi bu kadarcık mıydı dedim .canımın çok yanmasını bekliyordum burada o kadar zor falan diye korkutanlar olmuştu😂çatın çok müsait dedi belki canım ondanda yanmamıştır ama öyle aman aman korkulck bir şey değilmiş ,ilişkiye girerken bile ilk basta daha çok acıyor😂