Ayse_05 Kızlar bebeklerinize hangı şampuan sabun bebek yagını aldınız ben hala çok kararsızım yardımcı olurmusunuz 😌😇
Zee88 Ayse_05 köpük şampuan yeterli ilk 1 yıl için ben sebamed kullandım..bebek yağı yerine saf zeytinyağı kullandım..her banyodan sonra sürüyodum kulak arkası özellikle memelerini ovuyodum fazla bastırmadan süt birikmesini engellemek için..korkmayın hiç koku veya leke bırakmıyor hatta pişikte bile z yağı kullandım..besleyici etkisi olduğu ve doğal olduğu için..sabuna pek gerek olmadı ama sebamed almıstım onuda..benim oğlum 3 yasında 1 den snra tamamen daline şampuana geçtim..şimdi 2. Yide aynı bu yöntemle inşallh..
Kimyagercik Ayse_05 ben sebamed aldim .. mustela cok pahali surekli kullanmak icin .. degisim yapmakta brnce iyi drgil oyuzden sebamed tercih ettim he oda ucuz degil ama bi tik daha iyi
Nurztekin mustela yeni doğan konak önleyici sampuan aldım. baya arastırdım en dogalı o diye düşündüm, benek yagı almadım zeytinyagı dusunuyorum içlerinde cok katkı maddesi var gibi geldi bama tabi bu benım düşüncem
Serenmaras Bübchen aldım şampuanı vücut kremi vücut şampuanı ve kremini set aldım herkes çok memnunmuş bakalım deneyip göreceğiz