21 mayısta kürtaj olmuştum genetik teste gitmişti sonuçta böyle çıkmış. Genetik doktoru 2. Gebelikte normal olma olasılığı yüksek olduğunu söyledi ve gebelikte yakın takip önerdi. Başına gelen arkadaşlarım yazabilir mi ? İçimin rahatlamasına çok ihtiyacım var