yefeninannesi Merhabalar 33 haftalığım doktorum kafası büyük diyordu zaten bugün kontrolde ultrasona gönderdi ultarason da 3 hafta büyük çıktı yapısal olabilir dedi ultrasondaki Başına gelen var mı
Zlhb yefeninannesi benimde önde korkmayın bir şey olmaz erkek bebeklerde çok sık olabiliyormuş ama bana yan etkisi sezaryen olacak olmam oldu🙊
Selin17 yefeninannesi canım anne baba baş çevresi çok önemli.. eşinin ve senin baş çevren büyükse bebekte de olabiliyor korkma
Masal01 yefeninannesi merhaba canım en son kontrolümde de doktorum kafası önde gidiyor belki normal olmayabilir ama oda 37.hafta da çatı muayenesine geldiğinde karar verebiliriz dedi..benim de biraz canım sıkılmadı değil çünkü normal doğum çok istiyorum bakalım 37.den sonra belli olacak :(
yefeninannesi Selin17 doğrudur sonucu doktora gösterdim o da ailesel olduğunu düşünüyorum diğer değerler normal dedi
Selin17 yefeninannesi ben çocuk doktorunun asistanlığını yaptım senelerce, baş çevresi büyük olan çocuklar için yapısal derdi.. anne baba baş çevresiyle alakalı diyordu 🤲🏼
yefeninannesi Masal01 merhabalar evet insan ister istemez kafasına takılıyor bu benim ikinci gebeliğim ilk oğlumda hiç böyle bir kafa büyüklüğü yoktu Biraz tedirgin oldum ve normal doğumda kafa büyükse nasıl çıkacak dedim vallahi