Yeliz06 bende 33 haftalık oldum bugün hastaneden cıktım iki gün yattım nst sancı cıktı bası cok asagıdaydı 24 ten beri şimdilik durdurdular ama doktorum 36-37 anca durur dedi yatak ve tuvalet sadece zorlanmıcsksın dedi 34 ten sonra soryn yasamıyomuslar 😊🙏🏻Hatta benim her ihtimale karsı akciğer geliştirici iğne yaptı durduramazlsr filan diyr bakalım nekadar dayanıcazz