Hanımlar merhaba Bi hafta önce normal dogum yaptım dogumdan sonra 1 saat dikis attılar Bi hafta oldu ön taraflar iyilesti ama sag tarafta Bi yerde şişlik var oturamıyorum 2 gundur. Kendı batikon la bakım yapıyordum. Var mı basına gelen iltihap mı yoksa iyilesiyomu neden olabilir acaba