Kızlar 3. Gündür gidip geliyorum detaylıya
3. Gündür uyuyor ve ters
Uyandıramıyor doktor , dönmüyor da .
Bugün yine 11" de bakacak .
Dün iki saat yürüdüm . Vişne suyu , çikolata su ..
Yok dönmüyor
Eve gelincede inadına yapar gibi yerinde durmuyor
Napıcam ben bu kızla 😒😒😒😒