Ffatmaaa Kızlar ben hiç ilaç kullanamayanlardanim vitamin haplarını hiç kullanmadm 30.haftadayız yediklermden almaya çalışyorum vitamin.benim gibi olan varmi
nil_sugra Ffatmaaa ben ben ben 🤗 25 haftalık olduk çok şükür. Henüz ağzıma sentetik hiç bir şey sürmedim. Doğal yollarla ilerliyorum. Tamamen organik bir gebelik yaşıyorum aslında. Hamdolsun bir hamileye göre tüm değerlerim çok çok iyi. Hatta şöyle söyliyim saçlarım gürleşti ve bunu eşim bile farketti
Arapgelin Ffatmaaa ben 2 ay folik asit Progestan kullandım bunlar bitince 15 gün regenesis kullandım ilaç kullandığımda daha kötü olduğumu hissettim araştırırken instagramda yeminlianne dobraane gibi sayfaları keşfettim o günden sonra ağzıma ilaç sürmedim keşke en başından beri kullanmasaymışım ama zararın neresinden dönersen kârdır 🤷🏻♀️
eymenhumeyra Ffatmaaa cok sukur duzenli beslensemde doktorumun veridgi vitamin demir d3 magnezyum hepsini kullaniyorum cokta iyiyim herkes kendine gore kimisi kullanmaz iyi olur ben kullanmadigimda halsiz oluyorum ilk 4 ay kilo almamisim bile 11 aylik kizim var onun pesine kosturmam gerekiyor 7 yasindada bi oglum 😊
Srplakgn Ffatmaaa merhaba bende 40+4 haftalık hamileyim hiç bir vitamin ilacını kullanmadım 3500 kilo civarındayız kimine göre düşük kilomuz ama ben memnunum başkasını çok takan bir insan değilim daha doğrusu 😅
nil_sugra Didialp evet tüketmiyorum..! Şeker çikolata yerine hurma kuru incir yiyorum. Hamur işi zaten yemeyen biriydim. Hazır, işlenmiş, ambalajlı gıdaları evime dahi sokmam..!
Ffatmaaa Didialp çok tuketiyordum şekerim yok ama doktorum yasakladı sadece meyve yiyorum tatlı olarak
Didialp nil_sugra ne güzel sağlıklı günler,ama neden ünlemli cevap verdiniz anlamadım..ben kötü bir şekilde sormamıştım demek ki yanlış anlaşıldm.Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin.
mermaid-nm Ffatmaaa benim de doktorum vitamin önermedi ama çalışırken beslenmek zor oluyor istediğin gibi olmuyor sanki düşüşteyim gibi hissediyorum uyku ve yorgunluğum arttı kan verdim bakalım inşallah gerek olmaz.
cutemom95 Ffatmaaa Ben kullanmıyordum. Kullandığımda sindirim problemleri yaşadığım için doktorum da kullanmayabilirsin demişti. Ama bebeğimin kilosu bir hafta kadar geri çıkınca kullanmaya başladım. Galiba vitamin almadan yeterli beslenmeyi beceremedim.