Merhabalar herkese. Normalde 13 haziranda adet olmam gerekiyordu olmadım iki gün geçti idrar testi yaptım negatif. Hala bekliyorum 6. Gün bugün kan vermeye gittim o da yarın çıkacakmış. Eve gelirken idrar resti aldım yaptım yine negatif. Adetim hiç gecikmezdi neden böyle oldu anlamadım. Var mı Gebeliği idrarda çıkmayan?