26082608 İyi günler kızlar. 9. Haftadayım dün gebelik kaydı için sağlık ocağına gittim. Hemşire aşının 18 ila 20. Haftadan sonra yapılacağını söyledi.Nedense aklımda ilk ay bir aşı yapılıyordu diye kaldı. Sizin nasıl oldu🌸
Kelebek1_ 26082608 bebeğin aşısı kalmış sanırım aklınızda bebeğin ilk zamanlar aşıları testleri vs oluyor sanırım bende tetenoz aşısı ve kan idrar testleri için gidiyorum sağlık ocağına :)
Kelebek1_ 26082608 ilk zaman bilgi vermek gerekiyormuş bu testler kontroller vs için onlar sana gün verecektir