Angelada canım bende 15+5 hamileyim çok fazla iş yaptığımDa ve ayakta kaldığım da aşırı bel ağrım oluyordu doktoruma sordum daha çok erken, Allah korusun ağrıya bağlı kanaman başlayabilir düşük olabilir iş yapmıcaksın ozaman dedi.. bende bir kaç gündür süpürmüyorum bile bol bol dinlen canım 🧿🙏🏽👼🏻