Kızlar merhaba🤗30.haftamdayım.Dün doktor kontrolüm vardı.Çatlak oluşmasın diye krem yada yağ kullanmaya başla beyaz tenlisin daha kötü olur dedi.Zeytinyağı da sürebilirsin dedi.Sizler ne kullanıyorsunuz? Sadece zeytinyağı kullanan var mı ve o yeterli mi sizce?