Kızlar biraz sohbet edelim diye bu postu açıyorum. Var mı benim gibi düşünen. Elimden gelse anladığım bir şey olsa ultrosan aletini eve alacağım😂😂 ucu elimde karnım açıkta bütün gün bakacağım. Aşırı pimpirikli bir insan oldum. Tabi lekelenmelerin bunda etkisi büyük. İlk öğrendim eşim çok endişeliydi yapma etme otur falan ben de hep, ben hasta değilim hamileyim diyordum 😂