Gece 3 de bel ağrısı ile uyandım lavobaya çıktıktan sonra adet sancısı ile aynı ağrıları 10 dakika bazen de 5 dakikada bi çektim genellikle 5 dakikada bı geliyor hala devam ediyor dün hastaneye gittim açılmam yoktu gidip tekrar bu sancılarla dönmek istemiyorum 38+1