imrangulll Sabahları uyandığım zaman sırt üstü buluyorum kendimi 🥺 Sonrada vicdan azabı çekiyorum ama elimde değil🥺 Geceleri yatarken sağ ve sola dönerek uyuyorum ama rahatsız oluyorum🤦🏽♀️ Nasıl bir çare bulabilirim? Hamile yastığı alsam işe yarar mı? 22+1
Zerya1_annesi imrangulll doktor bana nasıl rahat ediyorsan oyle uyu sırt üstü sizi rahatsız etmiş olsaydı uyanirdiniz rahat olun
Filiztuana imrangulll benim doktorumda sol tarafta yatmamı söyledi ama mümkün değil ister istemez uyku haliyle dönüyorsun hatta doktoruma bu olayı anlattığımda sen yatarken sol tarafta yat sıkıntı olmaz dedi zaten bebek istesende sen rahatsız olur seni sol tarafa yatırır tekrar dedi hep Solada yatamıyorum belim ağırıyor rahatlatmak için ister istemez sırt üstü ve sağa yatıyorum ama kısa süreliğine
Akg imrangulll doktorum 28 e kadar sorun olmaz dedi bnde sordum. Uykuda nasıl oluyorsa sırt üstü uyuyorum. Yüzüstü dışında istediğin gibi yat dedi 28 e kadar. Hamile yastıkları dan alıcam bnde 22+1 im. O yastıklar sırt üstü yatmanı engelliyor
Kelebekkk34 imrangulll bende sürekli sağa sola dönüp yatardım sabaha karşıda sırt üstü uyurdum😊 büyük hamile yastığı yatakta cok yer kaplıyor ben 2 ufak yastık aldım sola yatıp arkama yastık koyuyorum göbeğimin altınada bi yastık koyup kendimi sabitliyorum😊dönmemiş oluyorum hemde rahat yatıyorum
Elvan_sare imrangulll benimde sürekli soluma yatmam gerek sağa ve sırt üstü uyandıgımda çok üzülüyorum soluma yatmamı böbregimde büyüme oldugu için önerdi ilk kez duydum bunuda
Cigdemveminik imrangulll 28. Haftaya kadar istdğim gbi uyudum ondan snra zaten bebeğim uyarmaya ve beni uyutmamaya başladı iki dk sırtüstü kaldğımda hemen tekmeliyor ve mecburen uyanıyorm hamile yastğı kullnıyorm bu arada çok memnunum
gldnn imrangulll bende kendimi sirt ustu buluodum hamile yastigi aldim icindeyim yastigim devamli sol tarafima yatiyorum nasil uyuduysam o sekil kalkiyorum artik :)
Dilos1645 imrangulll ben sırtıma salon koltugunun kırlentinden koyuyorum zaten sabaha kadar yatagımda yatmak ne mümkün oda oda geziyorum salonda da sırtımı koltuga dayayarak yatıyorum yan şekilde..sırt kısmına kırlent yada baş yastıgı koyabilirsin fayda ediyo