A_123 yumukeller heray başka korku yaşıyoruz hiç bitmiyo 2 hafta sonra ikili tarama var onun korkusuda var acaba bişi çıkacak mı diye bide troitim yüksek çıktı ilaç kullanıyorum o yüzden de korktum
yumukeller A_123 aynen öyle kucağımıza alana dek bitmeyecek hiç korkularimiz. Hatta ondan sonrada bitmeyecek anne olmak böyle bişey galiba. Çok geçmiş olsun. İçini ferah tut. Allah in izni ile hicbisey olmaz. Korku endişe bebegide etkiliyor 😊
A_123 buse0935 canım TSH yazana bakıyorum ilk 2.42 çıkmış 4 hafta ilaç kullandım dün tekrar gittim 1.97 çıktı ama devam et dedi
buse0935 Sevval_nur benimki göbeğimin altına doğru oluyor ve böyle bazen pıt pıt bazen dalgalanma gibi oluyor ama çok güçlü değil gerci benim haftam normal umarım sizinde öyledir zayıf olanlar daha erken hissediyormus bilde benim kilom var :D
buse0935 A_123 hiç merak etme hiç bişsey olmaz benim gebeliği öğrendiğim zamandaki tsh ım 8 küsurdu zaten ilaç içmeme rağmen doz arttırdık şimdi 1.60 :)
buse0935 A_123 tabiki ben önceden de hashimato hastasıyım şuan 150 mg olarak devam ediyorum bırakma lüksüm asla yok :)
A_123 Dün gittim gördüm bebisimi 🙏 gayet iyi kocaman olmuş en son kalp atışlarını duymaya gitmiştim 😇