minikbebeklerim 15+3 olduk. 10 gün önce kanamam oldu bir gün sürdü sonra iki gün de kahverengi leke oldu ama bir haftadır hiçbirşey yoktu. Bu sabah tekrar kahverengi leke oldu. İlk kanamadan dolayı mıdır yoksa tekrar mı kanamam olacak
Arsu1661 minikbebeklerim kanama alanın warsa arada bitip tekrar geliyo maalesef bende aynı durumdayım 🥺
minikbebeklerim Arsu1661 kanama alanı ya da başka hiçbir sorun yok yani ilk kanamanında sebebini anlayamamıştık
Arsu1661 minikbebeklerim en azından çok şükür sürekli olcak bişi değil bence korkmana gerek yok umarım bidaha olmaz 🤲🏻🌸
minikbebeklerim Babyy1S normal diyor taze kan olmadığı sürece sorun olmaz diyor ama hep bi korku var bende
Babyy1S minikbebeklerim kanama alanın.yoksa normal karşılanıyor ilac verdi mi azalması için ben lekelenmede gördüm kanamam da oldu hiç bir sorun çıkmadı korkma bana da normal dedi doktrm
minikbebeklerim Babyy1S haftada bir düşük iğnesi birde enfeksiyon olursa diye antibiyotik kullanıyorum. İnşallah bişey olmaz