AysaRuzgar Ayca6868 gittiğim yer en uygun zamanın 22. Hafta olduğunu söylemişti. 20-24 hafta arası çekiliyor.
bebegim_28 Ayca6868 ben 22 de gidicem inşallah arkadaşımla aynı doktora gidiyoruz ona da 21. Haftaya vermiş çoğu doktor 22 haftanın uygun olduğunu söylüyor
Tstnptt Ayca6868 20+4 de yaptırmıştım cnm çok daha bebişin büyümeden git daha rahat bakıyor doktorlar yani bnm ki öyle dedi büyüdükçe dönmesi zorlaşıyor tam göremiyoruz dedi
busravolkan Bana randevumu 20+5’e verdiler. Henüz gitmedim bende ayın 24’ünü bekliyoruz. 🙈Zaten 18-23 hafta aralığında yapılıyormuş, Dr. Banu Çiftçi’yi takip ediyorum onun önerisi bu hafta aralığında gitmek. 😆🤷🏻♀️
Boncukk-5 Bende 21+1 im ama 23+1 gibi gideceğim 22 yi tamamlayıp gdecegm özeldeki doktorum beyin kalp gelişimi tam o zamana tamamlanıyor dedi