AliSilan bebeğe şeker enjekte etmek mi 😲 ilk duydum şuan . Yaptırıp yaptırmamak tercihiniz ama ben yaptırmadım bişey olmadı , bebeğe şeker enjekte ediliyor gibi söylemlerle bilgisi olmayan anneleri yanlış yönlendirmeyi lütfen. Aç karnına içtiğimiz elmalı gazoz soda gibi tadı olan bi içecek altı üstü ☺️
EzgiAta benim doktorum hamileliğin başlarında sordu ailede şeker geçmişi olmadığı için belki açlık tokluk bakarız demişti daha sonra bebek kilo alınca şeker testi istedi. Yaptırdım 140 sınır 148 çıktı sadece yediklerine dikkat et dedi. Ailemde şeker geçmişi yok bebeğimin kilosu aşırı fazla değil suyu normal ama şekerim sınırın biraz üstü çıktı yaptırmadan inan ki bilinmiyor. Dediğim gibi elmalı gazoz gibi bişey zaten ☺️