Deriyy54 39+3 çok şükür bende doğurdum sonunda hala hastanedeyim, biraz kendime geleyim anlatıcam her şeyi merak ettikleriniz varsa yanitlayabilirim🌸
Seda89 Neslicos bende salı günü olacam sezeryan 39+1 olacaz o gün doktora sıkıntı olmaz demi dedim hayır aksine ne kadar anne karnında dursa o kadar iyi olur hem akciğerini daha iyi geliştirir dedi
Deriyy54 Neslicos canim benim normal doğumdu aslında sanci bekliyoduk bi türlü gelmedi ögunde kontrolüm vardı sabah bi uyandim suyum aktı bacaklardan kontrole gittim meğer kac gündür geliyomus suyu akıntıyla beraber farkında degilmisim suyu çok azalmış açılma hiç yoktu hemen sezeryan a aldilar