Şükür Rabbime dün sabah 9 u 10 gece aldık minik suratlimizi kucağımıza. 40+3 3 kilo 45 gram 51 cm doğdu. Acilmam olmadığı için alttan fitil koydular suni sancı ve epidural almadım. Doğum hikayemi elbette ki paylaşıcam ama ne zaman olur bilmiyorum 🐣😀 sorularınız varsa onları yanıtlaybilirim simdi🌸💟