Merhaba herkese,
38+5’te planlı olarak sezaryen yaptım. Sabah 7.30’da hastaneye yatış yaptık. Okuduğum, çevremden duyduğum çok olumsuz bilgilerle kafam allak bullak ve korkuyla saat 8.45’te beni ameliyathaneye aldılar. Etrafıma bir bakındım rahat 10 kişi biri orda malzemeleri hazırlıyor, iki kişi benim yanımda, biri bebeğimin kıyafetlerini ayarlıyor vs. Sonra anestezi uzmanı geldi, önümden bir kişi omzuma bastırdı eğdi iyice, lokal anestezi iğnesini yaptı o sırada uzman. Korkmayın gerçekten elimin üstünden açılan damar yolu daha çok acıtmıştı. Sonra öbür iğneyi vurdular. O anda bir hızla beni direk yatırdılar. Ben tabii o arada çok korkuyorum vazgeçtim lütfen genele alın falan diye yalvarıyorum 😅 Dinlemediler tabii. Sonda takıldı. Acı yok sadece girme hissi vardı. Sonra dezenfekte amaçlı batikon tarzı bir şey sürüldü sanıyorum vücudumun alt bölgesine. Ayaklarım uyuşmadı sıcaklık var başlamayın dedim, kaldır bakalım dediler tabi bacak kalkmıyor😅 Önceden okumuştum, baş ağrısı olmasın diye kafayı çevirmeyin demiş birileri ben de sola döndüm hafif ve gözlerimi bile kaydırmadım hatta kapalı tuttum. Saat kaç dedim 9.05 dediler. 3 dakika sonra oğlum doğdu ❤️ Baskı hissi var hatta böyle diş çekiminde dişin kökünü çıkartırken zorlama olur o şekil bir his sadece saniyelik. Sonra yanıma koydular. 9.35’te uyanma odasına aldılar sonrasında odaya çıktık. Saat 4’te komposto çorba ve puding geldi, sonda çıkarıldı, sonda çıkarırken de hiçbir kötü durum yok, yedikten sonra saat 5’te ayağa kaldırdılar. Tabi öncesinde saat 4’e kadar sürekli hemşireler gelip gitti, rahim kasılmasının düzenli olması için birkaç kez hafif masaj yaptılar, belki size yapılmayabilir çünkü bende biraz problem olmuş 4 şişe de rahim toplayıcı bağlandı çünkü. Bu yazdıklarımı okuyan arkadaşlar, inanın orda burda yazan şeylerin bir çoğu gerçekten fazla abartı. Olumlu düşünün ve hasta değilim psikolojisine girin. Ben en çok kanamadan korkuyordum o karna bastırma zamanında iyi ki basmışlar sonrasında normale döndü korkulcsk hiçbir şey yok. baş ağrım olmadı ki migrenim var. Bence işin sırrı , ameliyatta kafayı oynatmamak mümkünse göz kapalı durmak, sonrasında ayaklanıp mümkün oldugunca dik yürümek, kafayı başka şeylerle dağıtmak. Çok uzun oldu daha yazmak istediğim çok şey var ama sorunuz olursa ona göre yazarım ❤️ Bu arada süt konusunda sıkıntı yaşadım, hala yaşıyorum tavsiyeniz varsa tecrübeli annelerden beklerim😇Allah herkese rahat doğumlar nasip etsin